patriesinzweden.reismee.nl

Already the end.. Goodbye Karlstad!

Hallo allemaal!

Op dit moment zit ik aan mijn lege bureau in mijn lege kamer... Mijn twee koffers heb ik net in Marike's auto gelegd. de auto zit aardig volgeladen, maar het past!
Morgenochtend vertrekken we om 8.30 richting Malmo, waar we tegen het eind van de middag aan zullen komen. We gaan daar wat rondlopen en een hapje eten en dan rijden we door naar Kopenhagen. We hebben daar een hotel voor twee dagen geboekt en dinsdag kunnen we dus de stad ontdekken. Schijnt onwijs mooi te zijn, dus ik ben benieuwd! Woensdagmorgen zullen we via Hamburg naar huis rijden en we verwachten rond 17/18 uur in Ellecom te arriveren, waar Marike woont.

Tja, dat was het dan alweer.. Gemengde gevoelens, ik heb veel zin om thuis te komen en iedereen weer te zien. Maar.. dit half jaar is zó snel gegaan, ik ga iedereen en het leven hier ontzettend missen!

De afgelopen weken stonden vooral in het teken van het afronden van school. En ja, ik heb gelukkig alles gehaald! Dus mijn derde jaar succesvol afgerond. Verder hebben we met z'n allen nog flink van de laatste periode genoten. Vooral vorig weekend, dat was het laatste weekend voor bijna iedereen. Drie avonden achter elkaar wezen stappen en feesten! Maandag zijn er veel vertrokken. Iedereen vertrekt op een andere dag, sommigen gingen halverwege juni weg en anderen blijven weer tot eind juli. We hebben een aantal afscheidsavonden gehad, iedereen van 'onze groep' vertrok ook op verschillende dagen. Wel heel gek, je hebt een half jaar zo close samen geleefd.. ik hoop dat ik ze allemaal nog ga zien.
Afgelopen maandag t/m woensdagnacht ben ik samen met Derek met Marike's auto naar Gotland gegaan, prachtig eiland! We verbleven in een (gloednieuw) Bed&Breakfast en hebben de stad Visby ontdekt, mooie stad met veel geschiedenis!

Ik zal als ik thuis ben nog een bericht en wat foto's plaatsen. Ik ben nu net klaar met mijn kamer schoonmaken en ga zo met Marike, Derek, Sven, Felix en Josephine eten in mijn keuken en dan nog een ptje kaarten.. Laatste avond in Karlstad! Ik zal het allemaal pas beseffen als ik hier morgen weg rijd en vooral als ik weer in Nederland ben!

Tot zover, TOT SNEL!

Xx.

Sven heeft een geweldig laatste filmpje gemaakt van onze hele study abroad, we hebben een paar weken hier een heuse premiere van gehad. Ik ben er super blij mee, want het geeft een mooi overzicht van deze periode.. Waarschuwing: 18min lang, maar zeker de moeite waard om te kijken!

FILMPJE

Reacties

Reacties

pa en ma

hoi lieverd!
ja,je laatste avond gaat nu in,het zal heel raar zijn om morgen weg te rijden..we hopen dat jullie een goede reis hebben en het nog een paar leuke dagen worden.wij kijken heel erg uit naar je thuiskomst!
veel liefs xx

Joyce

Hey lieverd!

Hele goede reis terug en geniet nog even van de laatste dagen. Leuk dat jullie nog naar Kopenhagen gaan, is echt een gave stad!
Goed dat je alles op school hebt gehaald. Had natuurlijk ook niet anders verwacht. Je bent een kanjer! :-) Hoop je snel weer te zien!

Liefs Joyce

p.s. Het filmpje is geweldig!

Carina

Haai Lieve Patries,
Gek idd om dat leventje daar weer achter je te laten... Geniet nog even goed van Kopenhagen, ben benieuwd! Goede reis terug en ik ben in ieder geval erg blij dat je straks weer mn buuf bent.. =)
Liefs, xx

Sanne

Hey Patricia,

Kan me zo goed voorstellen wat een weemoedig gevoel dat moet zijn om nu weer te vertrekken. Net vanalles opgebouwd, prachtige dingen ontdekt, en dan weer te moeten vertrekkjen. Maar straks ook weer: je Nederlandse vrienden en familie, Nederlands weer en Nederlandse prijzen in de kroeg ;-)
Het zal allemaal wel weer wennen zijn.

Gefeliciteerd met het behalen van je derde jaar, goeie reis en bedankt dat we mochten meegenieten van je mooie verhalen!

Groeten uit Bodø,
Sanne

Shir

Time flies when youre having fun! Hele fijne reis en tot woensdag whoehoe kan niet wachten!! xx

Jessica

Lieva Patries,

O, ik krijg helemaal een dubbel gevoel bij je berichtje! Je hebt zoveel meegemaakt en zoveel gedeeld met de mensen daar.. en ineens... pfff weg.. maar weet je.. het alles belangrijkste zijn de mooie momenten die in je hart zitten opgeslagen.. je bent weer gegroeid (figuurlijk dan:) en veel meegemaakt! Een hele goede terug reis en tot heel snel! Dikke kus Jessica

laura

lieverd!!kan niet wachten tot je weer thuis bent!!!!
tot heeel snel dikke kusxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!